Naar het nieuwe normaal: Doorzetten, stopzetten en ontdekken

Naar het nieuwe normaal: Doorzetten, stopzetten en ontdekken

We worden allemaal uitgedaagd in om deze rare nieuwe wereld onze draai te vinden. Vanzelfsprekendheden zijn weg en wat niet kon, blijkt toch te kunnen. Hoe bepaal je je koers en ga je op weg naar het Nieuwe Normaal? Een eerste begin is jezelf en je team drie vragen te stellen. 1. Wat moeten we doorzetten? Welke doelen, projecten, diensten blijven ook in onze nieuwe toekomst belangrijk. 2. Wat kan of past niet meer en zetten we stop? 3. Wat moeten we opnieuw ontdekken omdat nog te veel onzeker is om het nu al te weten? Vanuit dit inzicht kan je aan de slag met aangepast organiseren van wat je wilt doorzetten, stoppen met wat niet meer werkt en op ontdekkingstocht naar wat je nog niet weet.

Wij denken graag bij een virtuele kop koffie vrijblijvend met u mee over het ‘vooruitblikken in de fasen’ en hoe dat uw organisatie gezond en versterkt naar het nieuwe normaal loodst.
Geef ons een seintje op info@icsb.nl of bel ons op 010/452 86 02

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Drs. Dorien van der Heijden

Ook voor organisaties geldt ‘survival of the fittest’. Dit vraagt om denken vanuit de toekomst naar nu, een blik naar buiten, het loslaten van vaste denkwijzen. Bestaande structuren aanpakken en businessmodellen ter discussie stellen. Mijn uitdaging is samen met klanten stapsgewijs te werken aan het ‘fit’ blijven voor de toekomst.

Leer Drs. Dorien van der Heijden beter kennen

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen