Attribute Value-mapping

Attribute Value-mapping

Positioneren en innoveren in de taal van uw klant!
Positioneren en innoveren. Twee marketing termen die ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben. Maar schijn bedriegt. De communicatie richting uw klanten wilt u toch het liefst in lijn hebben met uw huidige product- of dienstenaanbod? Uw positionering komt het meest geloofwaardig over wanneer deze ondersteund wordt door uw productaanbod.

Aan de slag met Attribute Value-mapping

Download hieronder meer informatie over attribute value-mapping. Bel ons op 010 – 452 86 02 om de mogelijkheden te bespreken om de attribute-value map voor uw organisatie toe te passen. Vraag naar Dorien van der Heijden of Kris Brees.

Download

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

dorien-detail

Drs. Dorien van der Heijden

Ook voor organisaties geldt ‘survival of the fittest’. Dit vraagt om denken vanuit de toekomst naar nu, een blik naar buiten, het loslaten van vaste denkwijzen. Bestaande structuren aanpakken en businessmodellen ter discussie stellen. Mijn uitdaging is samen met klanten stapsgewijs te werken aan het ‘fit’ blijven voor de toekomst.

Leer Drs. Dorien van der Heijden beter kennen
kris-brees

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen