De strategie doet het niet.

De strategie doet het niet.

Een groot deel van de nochtans goed in elkaar gestoken strategische plannen haalt de finishlijn niet. Zonde van al het werk dat erin is gaan zitten om tot de strategie te komen en zeker zonde van de moeite en middelen die het vaak heeft gekost om de strategie ‘te laten landen’.

In dit artikel verkennen we een integrale aanpak die aandacht geeft aan alle relevante aspecten van dit “lastige” onderwerp. Het resultaat is een methodiek waarmee een organisatie in staat is om haar eigen implementatievermogen te analyseren en concrete handvatten krijgt om de strategie beter doordacht, met meer aandacht voor de valkuilen, ten uitvoer te brengen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marleen Bekkers of Bernard Nieuwendijk.

Download

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Drs. Marleen Bekkers

Ik vind het heerlijk professionals - in de zorg & welzijn, accountants of ingenieurs - een stapje op weg te helpen in hun marktgerichte attitude. Om niet alleen hun eigen vak uitstekend te doen, maar ook altijd de klant op het netvlies te houden. Ik wil dat ze nooit meer vergeten de drijfveren en behoeften van hun klanten mee te wegen.

Leer Drs. Marleen Bekkers beter kennen

Ir. Bernard Nieuwendijk

Omdat je betere plannen maakt als je er af en toe eentje zelf uitvoert”. Bernard is als adviseur en projectleider gespecialiseerd in het initiëren en realiseren van new business buiten de comfort zone van organisaties; organisatieverandering waar een tandje erbij niet meer genoeg is.

Leer Ir. Bernard Nieuwendijk beter kennen

Relevante klantcases