Ed Peelen is Academic Director bij JADS

Ed Peelen is Academic Director bij JADS

Het programma ‘Data Driven Customer Experience Management’ ontketent in 5 dagen de kracht van data science binnen CX management. En dat doen ze onder leiding van onze collega Ed Peelen, waarvan wij met trots melden dat hij Academic Director van dit programma bij JADS (Jheronimus Academy of Data Science) is.

Ed Peelen stelt dat Customer Experience (CX) management hoog op de agenda staat bij het senior en commercieel management van organisaties. Organisaties streven ernaar een grotere rol in het leven van hun klanten te vervullen en de commodity-trap waarin hun producten en services terechtkomen, te ontstijgen.

Het succes van CX management hangt sterk af van de mate waarin het CX gedachtegoed echt data driven en fact based te maken is. Als customer experience en data science hand in hand gaan, kunnen zij elkaar enorm versterken. En juist daar levert dit programma een bijdrage.

Het programma ziet er als volgt uit:

data driven cx management

Wilt u meer weten over dit inspirerende programma? Neem vrijblijvend contact op met Ed Peelen (ed.peelen@icsb.nl) of cx@jads.nl of download hieronder de brochure van het programma.

Download