Gratis Customer Experience Check voor de eerste 10 aanmelders

Gratis Customer Experience Check voor de eerste 10 aanmelders

Business case

Slechts 10% van de grotere bedrijven heeft het hoogste niveau van Customer Experience bereikt volgens een onderzoek van Temkin in 2014. Deze bedrijven behalen 60% meer winst volgens een onderzoek van Gartner in 2013. Kortom, het loont voor 90% van de bedrijven om klantgerichter te ondernemen. Veel directeuren en managers van bedrijven vragen zich echter af, waar ze het beste kunnen beginnen met het verbeteren van hun klantbeleving. Welke Customer Experience verbetering heeft het grootste effect op de klantbeleving en de bottomline van uw bedrijf?

Drivers

Customer Experience CheckOp grond van wetenschappelijk onderzoek en onze eigen adviespraktijk onderkennen wij 6 Customer Experience Drivers. U dient deze zoveel mogelijk in lijn met elkaar te brengen om het effect op de beleving van uw klanten te maximaliseren. Deze drivers zijn: 1. Visie en doel bepalen, 2. Klantreis in kaart brengen, 3. Structuur en metrics in lijn brengen, 4. Continu CX Design doen, 5. Gestructureerd luisteren en 6. Bedrijfscultuur naar buiten richten.

Om te bepalen waar te beginnen met het verbeteren van de Customer Experience raden we u aan om eerst een Customer Experience Check te doen. Door een korte vragenlijst van ICSB over de 6 verschillende drivers voor uw eigen bedrijf in te vullen krijgt u een eerste beeld. U ontvangt een overall score op welk niveau de Customer Experience van uw bedrijf staat. Op grond hiervan kan u het meest effectief uw vervolgstappen bepalen.

Actie

Maak nu gebruik van een eenmalig actie-aanbod van ICSB om een gratis Customer Experience Check van uw bedrijf of organisatie te doen. Dit aanbod geldt alleen voor de eerste 10 aanmelders. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Stuur een mail naar reinhard.scholten@icsb.nl en meld u aan met uw eigen naam, naam bedrijf/organisatie en telefoonnummer, dan neem ik zo snel mogelijk contact met u op.

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

reinhard-detail

Reinhard Scholten MBA

Door de steeds verdergaande digitalisering verandert de wereld razendsnel. Om hierop in te spelen willen bedrijven snel en tegen lage kosten nieuwe diensten ontwikkelen met een hoge slagingskans. Graag werk ik samen met bedrijven en organisaties om dit mogelijk te maken. Met een veelzijdig team ontwikkelen we een klant gedreven visie en nieuwe smart proposities volgens een gestructureerd stappenplan. En, realiseren we deze bijvoorbeeld met een pilot. Indien succesvol getest, schalen we snel op. Mijn passie voor innovatie werkt hierbij vaak aanstekelijk.

Leer Reinhard Scholten MBA beter kennen

Relevante klantcases