ICSB: specialisten in woonmarketing

ICSB: specialisten in woonmarketing

  • Hoe creëren we een huurprijsbeleid vanuit klantperspectief?
  • Hoe monitoren we realtime de klanttevredenheid met onze belangrijkste processen (reparaties, mutaties, etc.)?
  • Hoe krijgen we beter zicht op ons imago, merkbeleving en onze kernwaarden?
  • Hoe ontwikkelen we een continue dialoog met onze huurders met een klantenpanel?
  • Welk ambitieniveau heeft onze corporatie op het gebied van klantgerichtheid?
  • Bouwen we wel het juiste aantal en het type woningen voor de toekomst (strategisch voorraadbeleid)?
  • Hoe zetten we onze dure huur- en koopwoningen succesvol in de markt?
  • Welke maatschappijbrede en volkshuisvesting trends gaan een grote impact krijgen op onze woningcorporatie?

Een beknopte selectie van de vragen rondom woonmarketing waar ICSB binnen de volkshuisvesting regelmatig zijn tanden in zet. Een enkele keer ligt het antwoord in een training woonmarketing voor woningcorporaties’. Soms in goed doordacht huurdersonderzoek. Andere keren juist in specifieke workshops met uw MT of klantverantwoordelijken binnen de corporatie. Vanzelfsprekend altijd afgestemd op uw specifieke behoeften op het gebied van woonmarketing.

Ondersteuning in woonmarketing met de specialisten van ICSB

ICSB heeft ruim 15 jaar ervaring in de volkshuisvesting en in deze periode uiteenlopende woonmarketing projecten voor grotere en kleinere corporaties als Vivare, Woonstede, WOONopMAAT, Ymere, woCom, deltaWonen, Woonstichting Etten-Leur en Lefier. Daarnaast worden wij regelmatig ingeschakeld door partijen in de volkshuisvesting als Aedes en KWH.

 

Meer informatie over woonmarketing

Zoekt u ook een partner in verdere professionalisering van uw woonmarketing? Neem dan vrijblijvend contact op via 010-452 86 02 en vraag naar Yousri Mandour of Loes Wevers. Klik hier voor beknopte omschrijvingen van door ICSB uitgevoerde woonmarketing projecten in de volkshuisvesting.

Onze expert(s):

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

yousri-mandour

Drs. Yousri Mandour

Ik wil klanten los laten komen van het mentale model van waaruit ze hun business tot nu toe hebben geleid. Anders blijven ze gevangen in denken dat hooguit tot suboptimalisatie leidt. Niet genoeg om te overleven in transformerende markten en disruptive technology. Ik geloof in experimenteren met en leren van nieuwe waardeproposities.

Leer Drs. Yousri Mandour beter kennen
loes-wevers

Loes Wevers MSc

Om als organisatie écht klaar te zijn voor de toekomst, is meer vereist dan een omslag van productgericht naar klantgericht. Zicht op de huidige markt en heldere toekomstscenario’s vormen het startpunt voor kritische en scherpe keuzes. Zo zorg je vandaag en morgen voor de grootste waardecreatie voor je klanten en stakeholders.

Leer Loes Wevers MSc beter kennen