Maak uw businessmodel toekomstbestendig

Maak uw businessmodel toekomstbestendig

Veel managers hebben het gevoel dat ze met hun huidige businessmodel niet het onderste uit de kan halen. Dat er meer in zit, ook al gaat alles goed en worden de doelstellingen gerealiseerd. Andere managers realiseren zich dat hun businessmodel verouderd is, omdat er veel in de wereld om hun heen veranderd is of dat er binnenkort grote veranderingen op stapel staan.
Het businessmodel moet worden aangepast. Maar hoe doe je dat?

Businessmodel: meer informatie

Download het onderstaande artikel voor meer informatie of bel vrijblijvend met Marleen Bekkers of Kris Brees (010-4528602) en bespreek met hen de mogelijkheden om uw eigen businessmodel kritisch tegen het licht te houden.

Download

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

ICSB-Marleen-Bekkers-3

Drs. Marleen Bekkers

Ik vind het heerlijk professionals - in de zorg & welzijn, accountants of ingenieurs - een stapje op weg te helpen in hun marktgerichte attitude. Om niet alleen hun eigen vak uitstekend te doen, maar ook altijd de klant op het netvlies te houden. Ik wil dat ze nooit meer vergeten de drijfveren en behoeften van hun klanten mee te wegen.

Leer Drs. Marleen Bekkers beter kennen
kris-brees

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen

Relevante klantcases