Naar het nieuwe Normaal: Tijd voor het verkennersteam!

Naar het nieuwe Normaal: Tijd voor het verkennersteam!

We weten dat de succesfactor om goed uit de crisis te komen, is om al vroeg tijd te besteden aan het uitdenken en uitwerken van je nieuwe toekomst. Maar de sleutelteams in de organisatie zijn volledig gefocust op de liquiditeit, thuiswerkende medewerkers, klanten en de productieketen. En terecht. Organisaties hebben nu nood aan een apart verkennersteam. Een team (of misschien wel meerdere teams) die over scenario’s en actie nadenken. Voor volgende week, volgende maand, de rest van het jaar en het nieuwe normaal. Hier en daar zien we deze teams al opduiken. Wie heeft zijn verkennersteam al op volle snelheid?

Wij denken graag bij een virtuele kop koffie vrijblijvend met u mee over het ‘vooruitblikken in de fasen’ en hoe dat uw organisatie gezond en versterkt naar het nieuwe normaal loodst.
Geef ons een seintje op info@icsb.nl of bel ons op 010/452 86 02

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen

Drs. Dorien van der Heijden

Ook voor organisaties geldt ‘survival of the fittest’. Dit vraagt om denken vanuit de toekomst naar nu, een blik naar buiten, het loslaten van vaste denkwijzen. Bestaande structuren aanpakken en businessmodellen ter discussie stellen. Mijn uitdaging is samen met klanten stapsgewijs te werken aan het ‘fit’ blijven voor de toekomst.

Leer Drs. Dorien van der Heijden beter kennen