Doelgericht vernieuwen! + audioCD

Doelgericht vernieuwen! + audioCD

Vernieuwen – u kunt er niet om heen. Voor de één betekent het de volgende generatie producten, voor de ander kostenreductie in processen. Maar 1 ding hebben ze gemeen: aan de basis van succesvolle innovatie ligt een winnend concept of een inventieve oplossing.


BESTEL NU

Vernieuwen – u kunt er niet om heen. Voor de één betekent het de volgende generatie producten, voor de ander kostenreductie in processen. Maar 1 ding hebben ze gemeen: aan de basis van succesvolle innovatie ligt een winnend concept of een inventieve oplossing.

Succesvol en doelgericht vernieuwen
Na het lezen van dit boek realiseert u zich dat het vinden van een innovatief concept of een briljante oplossing geen toevalstreffer hoeft te zijn. De systematische werkwijze die erin wordt beschreven gaat namelijk uit van 5 unieke denkpatronen die aan de basis liggen van 70% van succesvolle innovaties. Toegegeven – er zullen altijd succesvolle ideeën ‘uit de lucht komen vallen’, maar als manager wilt u het succes een handje helpen: u wilt die vernieuwende ideeën ook op maandag ochtend om 8.35 uur bedenken – precies wanneer u ze nodig hebt! En dat is precies het effect van de SIT-denktechnieken.

Wereldwijd hebben multinationals als Intel, Ford, Philips en ABN-AMRO èn MKB-bedrijven al de vruchten geplukt van de kracht van SIT voor innovatie. Ook u kunt nu aan de slag met deze revolutionaire aanpak van idee-ontwikkeling. In dit boek begeleiden we u stap voor stap aan de hand van voorbeelden bij het succesvol toepassen van de SIT werkwijze. En met behulp van de bijbehorende audio-CD kunt u in de file op uw gemak een inspirerende introductie-training SIT volgen!

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Drs. Yousri Mandour

Ik wil klanten los laten komen van het mentale model van waaruit ze hun business tot nu toe hebben geleid. Anders blijven ze gevangen in denken dat hooguit tot suboptimalisatie leidt. Niet genoeg om te overleven in transformerende markten en disruptive technology. Ik geloof in experimenteren met en leren van nieuwe waardeproposities.

Leer Drs. Yousri Mandour beter kennen

Drs. Dorien van der Heijden

Ook voor organisaties geldt ‘survival of the fittest’. Dit vraagt om denken vanuit de toekomst naar nu, een blik naar buiten, het loslaten van vaste denkwijzen. Bestaande structuren aanpakken en businessmodellen ter discussie stellen. Mijn uitdaging is samen met klanten stapsgewijs te werken aan het ‘fit’ blijven voor de toekomst.

Leer Drs. Dorien van der Heijden beter kennen