Kijk op Klantgerichtheid

Kijk op Klantgerichtheid

Oktober 2011 is het boek ‘Kijk op Klantgerichtheid’ verschenen. Hoe zien beleidsmakers, bestuurders en directieleden klantgerichtheid binnen hun organisatie.


BESTEL NU

Oktober 2011 is het boek ‘Kijk op Klantgerichtheid’ verschenen. Hoe zien beleidsmakers, bestuurders en directieleden klantgerichtheid binnen hun organisatie. Wat zijn de duivelse dilemma’s, de krachten en tegenkrachten die klantgerichtheid binnen grote complexe organisaties tot een succes kunnen maken of breken?

Beleidsmakers van Graydon, Meeùs, PwC, Randstad, Rijnstate Ziekenhuis, Robeco, Smit Internationale, UWV, en emeritus hoogleraar Jan Bunt gaven op een bijzondere manier hun visie op Klantgerichtheid. Niet door middel van een standaard interview, maar als een socratisch gesprek. Met beelden, metaforen en filosofische vragen.De gesprekken zijn als een fascinerende reis naar de bron van klantgerichtheid in situaties en omgevingen die complex, paradoxaal en dynamisch zijn.

Meer informatie over het boek, een presentatie en een video met de visie van de eerder genoemde beleidsmakers vindt u op www.kijkopklantgerichtheid.nl

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen