Klant in zicht, marketing voor not-for-profitorganisaties

Klant in zicht, marketing voor not-for-profitorganisaties

Marleen Bekkers, Rob Beltman en Kris Brees, alle drie partner bij ICSB Marketing en Strategie, brachten samen met MEDEM Publishing een volledig ge-update versie van Klant in Zicht, Marketing voor not for profit organisaties.


BESTEL NU

Marleen Bekkers, Rob Beltman en Kris Brees, alle drie partner bij ICSB Marketing en Strategie, brachten samen met MEDEM Publishing een volledig ge-update versie van Klant in Zicht, Marketing voor not for profit organisaties. Het is, conform de tijdgeest, alleen beschikbaar als E-book. Het boek is verkrijgbaar via de BrunaTablisto-app (leesplatform voor tablets) en in de webshop TQL (zie link onderaan de pagina).

Onder invloed van privatisering, dergulering en veranderende wet- en regelgeving zijn organisaties die zonder winstoogmerk ondernemen steeds meer genoodzaakt nieuwe geldbronnen te vinden en klantgerichter te werk te gaan. ‘Klant in Zicht’ is een praktische handleiding voor managers in not-for-profitorganisaties en helpt hen stapsgewijs (en met talloze voorbeelden) met het opzetten van de marketingstrategie en het marketingbeleid. De auteurs bieden handvatten om de marketingactiviteiten aan te sturen en de effectiviteit ervan te meten en verbeteren.

ICSB adviseert al meer dan 25 jaar profit en non-profit organisaties bij uiteenlopende strategische en commerciële uitdagingen. We maken samen met onze klanten een strategisch plan, voeren vernieuwingen door in businessmodellen of helpen met de invoering van klantgericht beleid (CRM). Het ICSB motto is: kennis in actie.

MEDEM Publishing levert zakelijke informatie voor ondernemers, managers en professoinals. Onderdeel daarvan is de (gratis toegankelijke) kennisbank TQL (The Question Library), waar vakexperts zo’n 20.000 vragen beantwoorden over strategie, management, HRM, juridische zaken, financiën, ICT, etc.

Het boek Klant in zicht bestellen

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

kris-brees

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen
ICSB-Marleen-Bekkers-3

Drs. Marleen Bekkers

Ik vind het heerlijk professionals - in de zorg & welzijn, accountants of ingenieurs - een stapje op weg te helpen in hun marktgerichte attitude. Om niet alleen hun eigen vak uitstekend te doen, maar ook altijd de klant op het netvlies te houden. Ik wil dat ze nooit meer vergeten de drijfveren en behoeften van hun klanten mee te wegen.

Leer Drs. Marleen Bekkers beter kennen