Klantgestuurde businessmodellen

Klantgestuurde businessmodellen

Dirk Houtgraaf en Marleen Bekkers schreven in 2010 het boek 'businessmodellen'. Inmiddels is na 3 oplages van de eerste druk, half augustus de tweede herziene druk op de markt gekomen.


BESTEL NU

Dirk Houtgraaf en Marleen Bekkers schreven in 2010 het boek ‘businessmodellen’. Inmiddels is na 3 oplages van de eerste druk, half augustus de tweede herziene druk op de markt gekomen.

Deze tweede herziene druk is voorzien van nieuwe voorbeelden uit de Nederlandse markt en behandelt nieuwe onderwerpen, zoals de samenhang tussen businessmodellen en merken. Daarmee biedt dit boek alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie.

Dit boek helpt om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen én laat zien welke mogelijke consequenties dit heeft. Deze herdruk biedt een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. En dat is hard nodig. Het zijn immers turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.

Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft.

Bel met auteur Marleen Bekkers (010 – 452 86 02) en bespreek met haar de mogelijkheden uw eigen businessmodel kritisch tegen het licht te houden.

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

ICSB-Marleen-Bekkers-3

Drs. Marleen Bekkers

Ik vind het heerlijk professionals - in de zorg & welzijn, accountants of ingenieurs - een stapje op weg te helpen in hun marktgerichte attitude. Om niet alleen hun eigen vak uitstekend te doen, maar ook altijd de klant op het netvlies te houden. Ik wil dat ze nooit meer vergeten de drijfveren en behoeften van hun klanten mee te wegen.

Leer Drs. Marleen Bekkers beter kennen