Live! Bereik maximale impact met je event

Live! Bereik maximale impact met je event

Prof. Dr. Ed peelen werkte mee aan het boek 'Live! Bereik maximale impact met je event'. In een tijd waarin het gaat om de beleving en niet meer om advertenties, zijn events een krachtig middel. Door te denken vanuit de customer journey ontstaat een frisse kijk op evenementen: de reis waarbij alles draait om de beleving van de klant.


BESTEL NU

Een gedeeld verhaal verbindt en geeft richting. Sterke organisaties hebben een sterk gedeeld verhaal, een missie, een ondernemersdroom, een merk. Dit verhaal moet blijven leven en blijven ontwikkelen, door regelmatig bij elkaar te komen, te praten en te ervaren wat het gedeelde verhaal is en waarnaar de organisatie op weg is. Hiervoor worden vaak events georganiseerd. Events zijn onze moderne kampvuurmomenten, waarop we samen komen, uitwisselen, vieren en beleven. Door niet alleen te praten over cijfers en inhoud, maar ook een beetje magie toe te laten en rituelen te gebruiken worden loyaliteit en saamhorigheid gestimuleerd. Een event is een krachtig middel waarmee echt contact met mensen gemaakt kan worden. Juist in deze tijd, waar het draait om ‘acts not ads’, waar organisaties moeten laten zien waarvoor ze staan, is de kracht van live belangrijk. Echt contact raakt juist in dit digitale tijdperk mensen steeds meer. Het boek ‘Live! Bereik maximale impact met je event’, waar collega Ed Peelen aan mee heeft gewerkt, biedt inspiratie en praktische tips voor het realiseren van een waardevol event. Een evenement is een reis waarbij alles draait om de beleving van de klant. Door te denken in een customer journey en beleving ontstaat een frisse kijk op evenementen. De beleving van de bezoeker en de herinnering aan het evenement bepalen wat hij vindt of gaat doen.

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen