Zo vernieuw je je businessmodel!

Zo vernieuw je je businessmodel!

Zo vernieuw je je businessmodel! is een boek voor organisaties die optimale waarde willen creëren voor hun klanten. Zodat ze ook in de toekomst succesvol zijn.


BESTEL NU

Hoe blijf je als organisatie ook in de toekomst relevant? In rap tempo worden sectoren op hun kop gezet door nieuwkomers met verfrissende businessmodellen, die vaak slim gebruikmaken van technologische ontwikkelingen. Uber, Airbnb en HelloFresh zijn al lang niet meer de enige voorbeelden. Elke branche krijgt er vroeg of laat mee te maken. Wil je als organisatie niet buitenspel komen te staan? Dan kun je de ontwrichtende kracht van businessmodelinnovatie niet langer negeren.
Dit boek laat zien hoe u een toekomstbestendig businessmodel ontwikkelt. Bijvoorbeeld door een netwerk van ambassadeurs in te zetten en de innovatiekracht van businesspartners te benutten. Maar het gaat verder dan dat. Want na die eerste schets komt de échte uitdaging: de vertaalslag naar de praktijk. Sluit het businessmodel voldoende aan bij de (latente) behoeften van uw klanten? Waarom is uw organisatie de aangewezen partij om dit nieuwe concept te lanceren? En zijn uw medewerkers daadwerkelijk bereid om het roer om te gooien.
Zo vernieuw je je businessmodel! is een boek voor organisaties die optimale waarde willen creëren voor hun klanten. Zodat ze ook in de toekomst succesvol zijn.
Yousri Mandour, Kris Brees en Dorien van der Heijden zijn partner bij ICSB Marketing en Strategie. Zij ondersteunen organisaties bij het ontwikkelen en implementeren van nieuwe klantgerichte businessmodellen.

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

yousri-mandour

Drs. Yousri Mandour

Ik wil klanten los laten komen van het mentale model van waaruit ze hun business tot nu toe hebben geleid. Anders blijven ze gevangen in denken dat hooguit tot suboptimalisatie leidt. Niet genoeg om te overleven in transformerende markten en disruptive technology. Ik geloof in experimenteren met en leren van nieuwe waardeproposities.

Leer Drs. Yousri Mandour beter kennen
kris-brees

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen
dorien-detail

Drs. Dorien van der Heijden

Ook voor organisaties geldt ‘survival of the fittest’. Dit vraagt om denken vanuit de toekomst naar nu, een blik naar buiten, het loslaten van vaste denkwijzen. Bestaande structuren aanpakken en businessmodellen ter discussie stellen. Mijn uitdaging is samen met klanten stapsgewijs te werken aan het ‘fit’ blijven voor de toekomst.

Leer Drs. Dorien van der Heijden beter kennen