Customer Centricity

Customer experience: maak uw merk uniek

kruip in de huid van de klant

Hoe beleeft de klant uw organisatie vanaf de allereerste oriëntatie tot aan de daadwerkelijke levering en service na koop en tijdens gebruik van uw producten of diensten? Leer de experience begrijpen en een béétje beheersen. De customer experience gaat niet alleen over de koop of de formele contacten met uw organisatie. De beleving van uw klanten wordt ook beïnvloed door bijvoorbeeld product reviews en door de context waarin uw producten worden gebruikt. Kunt u de customer experience dan volledig beheersen? Nee. U kunt wel luisteren, ontdekken en ervaren in welke context uw producten of diensten geconsumeerd worden. En u kunt een optimale customer experience zoveel mogelijk faciliteren.
Lees meer

Customer journey optimaliseren en klantbeleving verbeteren

Uw klant werkelijk centraal zetten in uw organisatie? Neem dan ook de stap om de belevingswereld van uw klant met de bestaande processen binnen uw organisatie te matchen. En dat is precies waar vaak de clash ontstaat, want klantprocessen zijn vaak ingericht vanuit een intern bedrijfsperspectief met als hoogste doel het bereiken van efficiency en optimalisatie. Wilt u de klantbeleving verbeteren? Werk dan samen met ons aan het optimaliseren van de customer experience (klantreis).
Lees meer

Behoefteonderzoek onder (potentiële) klanten

Waar zit de klant écht op te wachten?

Elke organisatie wil zijn aanbod zoveel mogelijk afstemmen op de wensen, behoeften en verwachtingen van de markt. Maar het is niet altijd duidelijk waar deze wensen, behoeften en verwachtingen van klanten en niet-klanten precies uit bestaan. ICSB Marketing en Strategie helpt u dit klantinzicht scherper te stellen door het uitvoeren van behoefteonderzoek op maat.
Lees meer