1.3 Het Drielagen-businessmodel

1.3 Het Drielagen-businessmodel

Ga hier direct aan de slag met de belangrijkste marketing- en strategiemodellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen.

Het Drielagen-businessmodel, de naam zegt het al, omvat drie lagen: de bedrijfsstrategie, de bedrijfsorganisatie en de verbindende architectonische tussenlaag, die ervoor zorgt dat het gat gedicht wordt tussen de bedachte strategie en de implementatie van deze strategische keuzes. Kortom van woorden naar daden!

Bent u in het bezit van het boek Marketing- en strategiemodellen? Dan kunt u hieronder de figuren en de excelsheet van het Ashridge-missiemodel downloaden (zipfile).

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

yousri-mandour

Drs. Yousri Mandour

Ik wil klanten los laten komen van het mentale model van waaruit ze hun business tot nu toe hebben geleid. Anders blijven ze gevangen in denken dat hooguit tot suboptimalisatie leidt. Niet genoeg om te overleven in transformerende markten en disruptive technology. Ik geloof in experimenteren met en leren van nieuwe waardeproposities.

Leer Drs. Yousri Mandour beter kennen