7.2 De Brand Report Card

7.2 De Brand Report Card

Ga hier direct aan de slag met de belangrijkste marketing- en strategiemodellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen.

In zijn artikel The Brand Report Card heeft Kevin Keller een prestatiemeetinstrument ontwikkeld, waarmee het mogelijk is de sterkte van merken op systematische wijze te bepalen. Het in dit boek getoonde model is een uitbreiding van het oorspronkelijke model van Keller. De Brand Report Card maakt het mogelijk de sterkte van uw merk op systematische wijze te bepalen aan de hand van 20 dimensies.

Wat kunt u met de worksheet van de Brand Report Card? 
Met deze worksheet kunt u de kracht van uw merk in een zogeheten Report Card vatten. Het model omvat 20 kenmerken die tezamen de merkkracht bepalen. De scores die u iedere stelling toedeelt worden opgenomen in het Brand Strength Model.

Bent u in het bezit van het boek Marketing- en strategiemodellen? Dan kunt u hieronder de figuren en de excelsheet van het Ashridge-missiemodel downloaden (zipfile).

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

yousri-mandour

Drs. Yousri Mandour

Ik wil klanten los laten komen van het mentale model van waaruit ze hun business tot nu toe hebben geleid. Anders blijven ze gevangen in denken dat hooguit tot suboptimalisatie leidt. Niet genoeg om te overleven in transformerende markten en disruptive technology. Ik geloof in experimenteren met en leren van nieuwe waardeproposities.

Leer Drs. Yousri Mandour beter kennen