PvKO: Data Driven Customer Experience Insights

PvKO: Data Driven Customer Experience Insights

Ed Peelen

Hoe kun je na Customer Journey Mapping de klantreis data-driven gaan verbeteren en besturen? Hoe zorg je voor meer blije klanten? Hoe breng je de klanttevredenheid omhoog en de kosten omlaag?

Op woensdagmiddag 4 april gaan sprekers van ABN AMRO en Coöperatie VGZ verder in op dit onderwerp en geven je hun ervaring en learnings door! Deze middag vindt plaats bij Underlined in de kapel van het voormalig klooster Mariënburg in ‘s-Hertogenbosch, waar de Jheronimus Academy of Data Science. Lees hier meer over de Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights.

De sprekers bij deze inspiratiemiddag zijn:

  • Ed Peelen, Bijzonder hoogleraar contentmarketing & oud voorzitter PvKO
  • Michel Moll, Data analist ABN AMRO Bank
  • Quintus Hegie, Econometrist – Big Data Financial Marketing & Business Analysis
  • Lennaert Mooi, BI Business Specialist Coöperatie VGZ
  • Niels van Gorp, Senior BI Business Specialist Coöperatie VGZ

 

Onderwerpen die centraal staan, zijn:

  • “Data driven cx management, de weg naar performance”
  • “Big data Customer Journey Marketing Analytics  & Campaign Automation”
  • “Sturen op NPS in Klantmissieteams” – Vallen en opstaan in datagedreven customer excellence

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen