Innovation Leaders Network – de Yellow Cats

Innovation Leaders Network – de Yellow Cats

Ed Peelen

Yellow_CatsDit netwerk is bedoeld voor managers die verantwoordelijk zijn voor innovatie en autonome groei in de top van het Nederlandse bedrijfsleven. De Yellow Cats is een select netwerk van niet-concurrentiële innovatieleaders die regelmatig bijeenkomen. Het netwerk is niet toegankelijk voor externe consultants en interim managers.

Dr. Ed Peelen, partner bij ICSB Marketing en Strategie,  heeft samen met VODW Marketing en CiRi Marketing het initiatief genomen voor dit netwerk en legt uit waarom. “Innovatie is niet gewoon belangrijk het is van essentieel belang en wij zien het als een uitdaging om mensen te inspireren en met elkaar in contact te brengen. Wij dagen ze op basis van de nieuwste inzichten uit om zich steeds te ontwikkelen. Voor het succes van de Yellow Cats is het belangrijk dat er een inspirerende groep ontstaat die aan elkaar gewaagd is en op gelijkwaardig niveau kan sparren. Zo’n groep brengen wij bij elkaar en wij gaan samen met de deelnemers een boeiend programma neerzetten.

Doel van het netwerk is dat deelnemers:

  • Sparren met ‘vakgenoten’ uit verschillende branches
  • Bijblijven met kennis over succesvol innoveren
  • Inspiratie, ideeën en energie opdoen
  • Leren van concrete cases
  • De kennis vertalen naar de eigen organisatie
  • Topsprekers ontmoeten op het gebied van innovatie

De onderwerpen voor de bijeenkomsten zijn ondermeer:

  • Hoe wordt ik een Unicorn?
  • Service design in de praktijk
  • Inspiration Technology Tour
  • Innovatieleiderschap: de nieuwe Wavemakers.
  • Communicatie anno 2018: kijkje in de keuken
  • Loyalty 3.0, smart data en gamification

Meer informatie
Voor meer informatie over Yellow Cats, klik hier voor het downloaden van de brochure. U kunt ook contact opnemen met Dorien.vanderheijden@icsb.nl

Nu ook YellowCats voor incompany
YellowCats innovatie trainingen verzorgen wij nu ook incompany. Wilt u meer weten download dan hieronder de brochure of neem direct contact op met Dorien van der Heijden.

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

ed-peelen

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen
dorien-detail

Drs. Dorien van der Heijden

Ook voor organisaties geldt ‘survival of the fittest’. Dit vraagt om denken vanuit de toekomst naar nu, een blik naar buiten, het loslaten van vaste denkwijzen. Bestaande structuren aanpakken en businessmodellen ter discussie stellen. Mijn uitdaging is samen met klanten stapsgewijs te werken aan het ‘fit’ blijven voor de toekomst.

Leer Drs. Dorien van der Heijden beter kennen
kris-brees

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen