Masterclass Content Marketing

Masterclass Content Marketing

ICSB

Content marketing is niet enkel een tool om op een leuke wijze je doelgroep te benaderen. Voor echt succes is een strategisch ingebedde en integrale benadering van content marketing noodzakelijk. Collega Ed Peelen, bijzonder hoogleraar content marketing aan de UvA, organiseert daarom de Masterclass Content Marketing in samenwerking met diverse docenten.

Het intensieve programma bestaat uit 3 bijeenkomsten (startend op 27 september) en biedt plaats aan maximaal 20 deelnemers. Content marketing wordt in 3 modules verkend:

  • Module 1:
    • Contentmarketing: naar een integrale strategische benadering
    • Contentmarketing binnen corporate communicatie
  • Module 2: Contentmarketingstrategie en story telling
  • Module 3: Contentmarketing: de next steps
    • Inclusief een inspirerende case en het aantonen van accountability en de business case van contentmarketing

 

Tijdens de Masterclass wordt diep ingegaan op diverse vragen en onderwerpen:

  • Hoe kunnen we contentmarketing strategisch en integraal benaderen?
  • Hoe ontwikkel je als merk je eigen mediabedrijf?
  • Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met contentmarketing?
  • Hoe komen we tot de invulling van de contentstrategie, contentmix en contentverspreiding via owned, paid en earned media?
  • Hoe organiseren we contentmarketing?
  • Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar contentmarketing.
  • Best practices.
  • Hoe kunnen we contentmarketing binnen onze eigen organisatie naar een hoger plan tillen?

 

Wilt u aan de slag gaan met contentmarketing? Meld je hier direct aan of download onderstaand de brochure.

Download