Masterclass Content Marketing (UvA)

Masterclass Content Marketing (UvA)

Ed Peelen

Contentmarketing staat anno 2016 in veel lijstjes op plaats #1; of het nu om de trends in digital of marketing gaat. Het is een ontluikende discipline met veel potentieel die nog aan het begin van haar ontwikkeling staat.

Contentmarketing ontgroeit het stadium waarin het een functie of een afdeling is, die je ergens in de organisatie onderbrengt of uitbesteedt aan derden. Het krijgt steeds vaker een strategische rol.

Maar hoe kan je contentmarketing binnen de organisatie daadwerkelijk strategisch en integraal verankeren en organiseren? In deze masterclass, begeleid door collega Ed Peelen, worden vanuit inzichten vanuit de communicatiewetenschap en best practices in dialoog met de deelnemers de nodige handvatten aangereikt.

Meer informatie over de 3 modules vindt u hier.

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen