Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management

Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management

Kris Brees

Wil je de klantbeleving optimaliseren en inzichten vertalen naar meer succes bij de klant en meer winst voor je organisatie? De Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management geeft de juiste handvatten. Je leert hier welke processen en technologieën je bedrijf moet behersen om te voldoen aan de veranderende vraag van klanten.

De Masterclass bestaat uit een intensief programma van 2 maal 2 dagen (start: 01 oktober). Experts, waaronder collega’s Ed Peelen en Kris Brees, delen hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over:

  • Het opstellen van een CX strategie, omnichannel management
  • Customer experience management
  • Customer journey mapping & service design
  • Online en de customer experience
  • Van strategie en kanalen naar transformatie en executie

Wilt u aan de slag met de customer experience en omnichannel management? Download onderstaand de brochure bij dit programma of meld je direct aan.

DOWNLOAD

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Drs. Kris Brees

Er wordt gedacht dat marketing strategie het speelveld is voor Coke, Apple en Nike. Ik weet dat de uitdagingen pittiger zijn en er véél meer te winnen is in B2B. En nog meer in not-for-profit. Want marketing strategie gaat niet om commercials, maar om de aansluiting tussen organisatie en buitenwereld. En de vertaling naar actie.

Leer Drs. Kris Brees beter kennen

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen