Masterclass Customer Experience & Omnichannelmanagement

Masterclass Customer Experience & Omnichannelmanagement

Ed Peelen

NyenrodeLogoWilt u ook klaar zijn voor de toekomst? Op 16 april start de Masterclass Customer Experience & Omnichannelmanagement.

Masterclass Customer Experience & Omnichannelmanagement

Start 16 april 2018, 4 dagen

We zullen o.a. de volgende vragen tijdens deze masterclass beantwoorden:

  • Hoe stellen we een CX strategie op?
  • Hoe stellen we de innovatiekalender vast?
  • Hoe komen we tot de essentie van customer journeys, welke data en insights hebben we nodig?
  • De organisatie van customer experience management; hoe kunnen we veranderen en transformeren?
  • Wat zijn de mogelijkheden van Customer Journey mapping & design?
  • Welke (nieuwe) systemen zijn er om tot de gewenste customer experience te komen?
  • Wat is de rol en functie van het klantinteractie management binnen marketing, van online, van sales en service binnen de organisatie? En hoe organiseren we de strategische inbedding?
  • Van strategie en kanalen naar transformatie en executie, van product naar customer centric.

 

De brochure en alle informatie is te vinden op www.nyenrode.nl/ce.

 

Heeft u meer informatie of vragen over deze masterclass? Neem vrijblijvend contact op met Ed Peelen (ed.peelen@icsb.nl).

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen