Program Data Driven Customer Experience Management

Program Data Driven Customer Experience Management

Ed Peelen

Wil jij ook met Customer Experience Management aan de slag? Volg het programma Data Driven Customer Experience Management en ontketen in 5 dagen de kracht van data science binnen CX management.

Customer Experience (CX) management staat hoog op de agenda bij het senior en commercieel management van organisaties. Organisaties streven ernaar een grotere rol in het leven van hun klanten te vervullen en de commodity-trap waarin hun producten en services terechtkomen te ontstijgen.

Het succes van CX management hangt sterk af van de mate waarin het CX gedachtengoed echt data driven en fact based te maken is. Niet (alleen) de intuïtie, maar de data moet sturing geven aan hetontwikkelen van de juiste klantinzichten, het optimaliseren van customer journeys, het integreren van de klantbenadering over de kanalen heen, het leveren van realtime maatwerk en het inrichten van monitors en leer- en verbeterloops. Als customer experience en data science daarbij hand in hand gaan, kunnen zij elkaar enorm versterken. En juist hier levert het programma Data Driven CX management een bijdrage: CX management wordt vanuit strategie, marketing en organisatie belicht, waarbij zowel customer experience als data science de krachten bundelen. Ook maken we deelnemers wegwijs in het veld van CX dataverzameling, data-integratie en data-analyse.

Het programma ziet er als volgt uit:

data driven cx management

Download hieronder de brochure van het programma. Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met cx@jads.nl.

Download

Geïnteresseerd? Neem contact op met:

Prof Dr. Ed Peelen

Mijn hele werkende leven houd ik me al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Als partner bij en mede-oprichter van ICSB Marketing en Strategie en daarnaast momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam en voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Leer Prof Dr. Ed Peelen beter kennen