Over Angela

Angela Lijmbach is senior adviseur en partner bij ICSB Marketing en Strategie. Zij ondersteunt organisaties bij het verbeteren van hun commerciële slagkracht. En dan vooral mensen en organisaties die marketing niet zien als een kunstje, maar willen dat het op elk niveau van de organisatie gevoeld, geleefd en gemeend uitgedragen wordt. En die van buiten naar binnen willen denken en van binnen naar buiten durven veranderen.

Angela helpt leiders de doelgroepen, proposities en strategieën werkelijk te doorvoelen en zo vanuit hun wezen over te brengen naar hun teams. Om verbinding te maken met hun mensen, en zo het DNA van de organisatie te veranderen. En om zo die KPI’s te realiseren. Angela heeft affiniteit met de zakelijke en financiële dienstverlening en het grotere MKB, maar kent ook de not-for-profit wereld.
Na haar studie bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam heeft Angela de afgelopen 30 jaar brede kennis en ervaring opgebouwd bij grote en middelgrote bedrijven zowel in (senior) managementfuncties in marketing en sales als in de aansturing van operationele afdelingen en in de begeleiding van grote veranderingstrajecten. Haar focus ligt daarbij altijd primair op de mensen in de organisatie. Uitgaan van kracht, open en eerlijke communicatie zijn kernwaarden in haar handelen.

Als adviseur heeft zij recentelijk gewerkt met o.a. Topic Travel/@Leisure, Coöperatie DELA, ROC Mondriaan en Luba Groep. Als interim manager onder anderen bij de gemeente Rotterdam en ROC ID College. Als (interim) manager heeft zij ervaring in het neerzetten van resultaten door teamsamenwerking en ontwikkeling van medewerkers.

Recente projecten