Over Loes

Loes Wevers is adviseur bij ICSB Marketing en Strategie. Loes houdt zich bezig met diverse projecten op het gebied van marketing en strategie, innovatie en klantgerichtheid. Zij is een gedreven onderzoeker en adviseur, die compromisloos toegewijd is aan het belang van de klant. Als onderzoeker is Loes betrokken bij zowel online, kwantitatief (online) onderzoek als kwalitatief onderzoek door middel van persoonlijke interviews in opdracht van klanten. Naast een focus op hoofdlijnen heeft Loes oog voor detail. Dit verrijkt de context van uw onderzoek en zorgt, door een grote herkenbaarheid, voor brede draagkracht in uw organisatie.
Enkele recente projecten waar Loes met plezier op terugkijkt: ActiZ (onderzoek contractering zorginkoop VVT-sector), VNG en Topic Travel (@Leisure Group) (factbased keuzes rondom merkportfolio en positionering), de Koninklijke Bibliotheek (diverse online onderzoeken) Waternet (persona-ontwikkeling interne gebruikersgroepen) en woningcorporaties deltaWonen (imago-onderzoek en continue klantprocesmetingen) en Vivare (grootschalig wijkonderzoek en transformatie van aanbodgestuurd naar klantgedreven portfoliobeleid).

Recente projecten