We zijn trots op wat we in de loop der jaren bereikt hebben bij klanten. Door klanten en gebruikers tot leven te brengen in de organisatie door persona’s te construeren bij Vivare. Door vanuit marktsegmentatie en klantgroepen een fusie tussen zorgorganisaties te sturen en begeleiden bij Evean. Door de toekomstige wereld van werk te verkennen vanuit het oogpunt van werknemers, werkgevers en de arbeidsmarkt met als doel te bepalen waar en hoe Randstad van waarde kan zijn. Door vanuit merkwaarden een nieuwe propositie te ontwikkelen voor Manutan. Door de basis te leggen voor een klantenfeedbacksysteem op bestuurs-, management- en operatieniveau dat past bij merkwaarden, actionable informatie en een besparing op marktonderzoeksuitgaven voor ANWB. Door de go to market strategie te formuleren voor een disruptieve innovatie, waarmee via mind maps medische artikelen en onderzoeken zijn te vinden en te verbinden (Euretos). Door onze langdurige relaties, waardoor we echt sparring partner zijn voor de directie, op momenten dat het hen uitkomt, bij strategische vraagstukken van CROW. Door onze hands on benadering, waardoor we ook als interimmer de daad bij het woord voegen bij Evides.