Hoe optimaliseer ik mijn customer experience?

Klantreis optimaliseren en klantbeleving verbeteren

Klantbeleving optimaliseren

Uw klant werkelijk centraal zetten in uw organisatie? Neem dan ook de stap om de belevingswereld van uw klant met de bestaande processen binnen uw organisatie te matchen. En dat is precies waar vaak de clash ontstaat, want klantprocessen zijn vaak ingericht vanuit een intern bedrijfsperspectief met als hoogste doel het bereiken van efficiency en optimalisatie. Wilt u de klantbeleving verbeteren? Werk dan samen met ons aan het optimaliseren van de customer experience (klantreis).
Lees meer

Customer engagement succesvol realiseren

De klant is geen passieve afnemer meer, maar een actieve opdrachtgever en vaak zelfs co-maker van producten en diensten. Hoe ga ik die klant op de juiste manier betrekken bij mijn organisatie? Dat is een vraag die we ons als marketeers en strategen moeten stellen als we relevantie willen hebben en houden in het tijdperk van many-to-many communicatie. De communicatie die door klanten de wereld in wordt gebracht is veel geloofwaardiger dan de communicatie van een merk zelf. Wij ondersteunen uw organisatie graag bij de formulering van een customer engagement strategie, de ontwikkeling en/of uitrol van gepaste instrumenten (van participatievormen als online klantenpanels tot co-creatieplatforms) en de optimalisatie van het rendement ervan.
Lees meer