Hoe optimaliseer ik mijn customer experience?

Customer journey optimaliseren en klantbeleving verbeteren

Klantbeleving optimaliseren

Uw klant werkelijk centraal zetten in uw organisatie? Neem dan ook de stap om de belevingswereld van uw klant met de bestaande processen binnen uw organisatie te matchen. En dat is precies waar vaak de clash ontstaat, want klantprocessen zijn vaak ingericht vanuit een intern bedrijfsperspectief met als hoogste doel het bereiken van efficiency en optimalisatie. Wilt u de klantbeleving verbeteren? Werk dan samen met ons aan het optimaliseren van de customer experience (klantreis).
Lees meer

Customer experience: maak uw merk uniek

kruip in de huid van de klant

Hoe beleeft de klant uw organisatie vanaf de allereerste oriëntatie tot aan de daadwerkelijke levering en service na koop en tijdens gebruik van uw producten of diensten? Leer de experience begrijpen en een béétje beheersen. De customer experience gaat niet alleen over de koop of de formele contacten met uw organisatie. De beleving van uw klanten wordt ook beïnvloed door bijvoorbeeld product reviews en door de context waarin uw producten worden gebruikt. Kunt u de customer experience dan volledig beheersen? Nee. U kunt wel luisteren, ontdekken en ervaren in welke context uw producten of diensten geconsumeerd worden. En u kunt een optimale customer experience zoveel mogelijk faciliteren.
Lees meer

Customer engagement succesvol realiseren

De klant is geen passieve afnemer meer, maar een actieve opdrachtgever en vaak zelfs co-maker van producten en diensten. Hoe ga ik die klant op de juiste manier betrekken bij mijn organisatie? Dat is een vraag die we ons als marketeers en strategen moeten stellen als we relevantie willen hebben en houden in het tijdperk van many-to-many communicatie. De communicatie die door klanten de wereld in wordt gebracht is veel geloofwaardiger dan de communicatie van een merk zelf. Wij ondersteunen uw organisatie graag bij de formulering van een customer engagement strategie, de ontwikkeling en/of uitrol van gepaste instrumenten (van participatievormen als online klantenpanels tot co-creatieplatforms) en de optimalisatie van het rendement ervan.
Lees meer